آ

  • آیت‌الله خامنه‌ای الگوی صورت‌بندی مسائل سینمای ایران از منظر رهبر معظم انقلاب؛ از وضع موجود تا وضع مطلوب [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-38]

ا

  • اربعین واکاوی ادراک زائران از رفتار خادمان در اربعین: روایتی مردم‌شناختی از پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 115-148]
  • ارتباطات تحلیل ارتباطات در تعامل متن دینی و مخاطب [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-34]
  • ارتباطات آیینی آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]
  • ارتباط عفیفانه ارتباط عفیفانه در زندگی سایبری؛ رویکردی پدیدارشناختی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 219-248]
  • ارزش‌های اخلاقی ارتباط عفیفانه در زندگی سایبری؛ رویکردی پدیدارشناختی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 219-248]
  • استعاره انسان‌شناسی زبان‌شناختی» و نقش آن در استخراج جهان‌بینی و گفتمان‌های موجود در قرآن کریم [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 223-252]
  • اسلام دوستی گفتمان‌های غالب غربی‌ها در مورد اسلام/ مسلمانان: مطالعه موردی منتخبی از کاربران انگلیسی زبان فیس‌بوک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 173-218]
  • اسلام رومی (غربی) گفتمان‌های غالب غربی‌ها در مورد اسلام/ مسلمانان: مطالعه موردی منتخبی از کاربران انگلیسی زبان فیس‌بوک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 173-218]
  • اسلام‌هراسی گفتمان‌های غالب غربی‌ها در مورد اسلام/ مسلمانان: مطالعه موردی منتخبی از کاربران انگلیسی زبان فیس‌بوک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 173-218]
  • الگو بررسی رابطه عفاف و محبوبیت نقش در شخصیت‌های زنِ فیلم‌های سینمایی پربیننده تلویزیون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 99-114]
  • الگوی سلطانی نشانه‌شناسی گفتمانی ادبیات پایداری در غزلیات حافظ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-156]
  • انسان­شناسی زبان­شناختی انسان‌شناسی زبان‌شناختی» و نقش آن در استخراج جهان‌بینی و گفتمان‌های موجود در قرآن کریم [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 223-252]
  • انگلیسی زبانان گفتمان‌های غالب غربی‌ها در مورد اسلام/ مسلمانان: مطالعه موردی منتخبی از کاربران انگلیسی زبان فیس‌بوک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 173-218]
  • انیمیشن واکاوی نسبت جهان‌بینی با مسائل جنسی و عفاف در سینما؛ مطالعه موردی انیمیشن مهمانی سوسیس‌ها (2016) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
  • انیمیشن پویانمایی تلویزیونی در ایران: به سوی مدلی برای سیاست‌گذاری از توصیف مسئله تا تجویز راهکار [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 25-74]
  • ایران خوانش مبناگرای سنتی از گفت‌وگوی بینادینی در ایران پساانقلاب- یک مطالعه کیفی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 157-196]

ب

  • باز مهندسی فرآیندها طراحی الگوی فرآیند مدیریت تصویر در صداوسیما [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 339-374]
  • بازنمایی نشانه‌شناسی گفتمانی ادبیات پایداری در غزلیات حافظ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-156]
  • بازنمایی تحلیل نشانه‌شناختی هویت دینی در پویانمایی‌های ایرانی (مطالعه موردی: مجموعه پویانمایی‌ «پیامبران») [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 375-408]
  • بخش سوم الگوی همکاری بین بخشی (مورد مطالعه: همکاری مسجد با مدرسه و خانواده) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 253-300]
  • برنامه درسی پدیدارشناختی موانع برنامه درسی تربیت جنسی در مقطع متوسطه [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 303-334]
  • برنامه درسی راهبردهای تدوین برنامه درسی چندفرهنگی در آموزش عالی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 75-120]
  • برنامه درسی چندفرهنگی راهبردهای تدوین برنامه درسی چندفرهنگی در آموزش عالی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 75-120]
  • برنامه‌های مناسبتی آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]
  • بعد اعتقادی رهبری آموزشی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 301-338]
  • بعد توانایی سازمانی و کاری رهبر و بعد ویژگی‌های شخصی رهبری آموزشی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 301-338]
  • بعد ساختار کار و محیط رهبری آموزشی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 301-338]
  • بعد سبک رهبری رهبری آموزشی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 301-338]

پ

  • پدیدارشناسی پدیدارشناختی موانع برنامه درسی تربیت جنسی در مقطع متوسطه [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 303-334]
  • پویانمایی پویانمایی تلویزیونی در ایران: به سوی مدلی برای سیاست‌گذاری از توصیف مسئله تا تجویز راهکار [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 25-74]
  • پویانمایی‌ تحلیل نشانه‌شناختی هویت دینی در پویانمایی‌های ایرانی (مطالعه موردی: مجموعه پویانمایی‌ «پیامبران») [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 375-408]

ت

  • تحلیل گفتمان گفتمان‌های غالب غربی‌ها در مورد اسلام/ مسلمانان: مطالعه موردی منتخبی از کاربران انگلیسی زبان فیس‌بوک [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 173-218]
  • تحلیل محتوای کمی بررسی رابطه عفاف و محبوبیت نقش در شخصیت‌های زنِ فیلم‌های سینمایی پربیننده تلویزیون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 99-114]
  • تحلیل مضمون خوانش مبناگرای سنتی از گفت‌وگوی بینادینی در ایران پساانقلاب- یک مطالعه کیفی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 157-196]
  • تربیت الگوی همکاری بین بخشی (مورد مطالعه: همکاری مسجد با مدرسه و خانواده) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 253-300]
  • تربیت جنسی واکاوی نسبت جهان‌بینی با مسائل جنسی و عفاف در سینما؛ مطالعه موردی انیمیشن مهمانی سوسیس‌ها (2016) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
  • تربیت جنسی پدیدارشناختی موانع برنامه درسی تربیت جنسی در مقطع متوسطه [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 303-334]
  • تعلیم و تربیت واکاوی نسبت جهان‌بینی با مسائل جنسی و عفاف در سینما؛ مطالعه موردی انیمیشن مهمانی سوسیس‌ها (2016) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
  • تقویم آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]

ج

  • جنسیت انسان‌شناسی زبان‌شناختی» و نقش آن در استخراج جهان‌بینی و گفتمان‌های موجود در قرآن کریم [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 223-252]
  • جهان‌بینی واکاوی نسبت جهان‌بینی با مسائل جنسی و عفاف در سینما؛ مطالعه موردی انیمیشن مهمانی سوسیس‌ها (2016) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
  • جهان­بینی قرآن انسان‌شناسی زبان‌شناختی» و نقش آن در استخراج جهان‌بینی و گفتمان‌های موجود در قرآن کریم [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 223-252]

چ

  • چشم ارتباط انسان با خدا از منظر زاویه طلایی 111 درجه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-222]

ح

  • حجاب بررسی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر حجاب و پوشش کاربران با تأکید بر ابعاد‌ دین‌داری (مورد مطالعه:‌ کاربران زن شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 335-362]
  • حزن تلویزیونی آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]
  • حزن مذهبی آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]
  • حق موجه‌سازی حق فرهنگی در فقه امامیه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 409-441]
  • حق فرهنگی موجه‌سازی حق فرهنگی در فقه امامیه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 409-441]

خ

  • خانواده الگوی همکاری بین بخشی (مورد مطالعه: همکاری مسجد با مدرسه و خانواده) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 253-300]
  • خبرواحد تحلیل ارتباطات در تعامل متن دینی و مخاطب [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-34]
  • خدمت واکاوی ادراک زائران از رفتار خادمان در اربعین: روایتی مردم‌شناختی از پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 115-148]

د

  • داعش بازنمود زندگی روزمره یوتوپیایی زنان غربی پیوسته به داعش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 249-274]
  • دوره متوسطه پدیدارشناختی موانع برنامه درسی تربیت جنسی در مقطع متوسطه [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 303-334]
  • دولت دینی حدود مداخله‌‌ دولت در فرهنگ در منابع دینی؛ مورد مطالعه: موسوعه امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 275-302]
  • دولت و فرهنگ حدود مداخله‌‌ دولت در فرهنگ در منابع دینی؛ مورد مطالعه: موسوعه امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 275-302]
  • دیگری دینی خوانش مبناگرای سنتی از گفت‌وگوی بینادینی در ایران پساانقلاب- یک مطالعه کیفی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 157-196]
  • دین و فرهنگ حدود مداخله‌‌ دولت در فرهنگ در منابع دینی؛ مورد مطالعه: موسوعه امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 275-302]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی بازنمود زندگی روزمره یوتوپیایی زنان غربی پیوسته به داعش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 249-274]
  • رهبری آموزشی رهبری آموزشی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 301-338]
  • روش SOAR راهبردهای تدوین برنامه درسی چندفرهنگی در آموزش عالی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 75-120]
  • روش SWOT راهبردهای تدوین برنامه درسی چندفرهنگی در آموزش عالی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 75-120]

ز

  • زبان قرآن انسان‌شناسی زبان‌شناختی» و نقش آن در استخراج جهان‌بینی و گفتمان‌های موجود در قرآن کریم [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 223-252]
  • زنان بازنمود زندگی روزمره یوتوپیایی زنان غربی پیوسته به داعش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 249-274]
  • زنان بررسی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر حجاب و پوشش کاربران با تأکید بر ابعاد‌ دین‌داری (مورد مطالعه:‌ کاربران زن شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 335-362]
  • زندگی روزمره بازنمود زندگی روزمره یوتوپیایی زنان غربی پیوسته به داعش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 249-274]
  • زندگی سایبری ارتباط عفیفانه در زندگی سایبری؛ رویکردی پدیدارشناختی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 219-248]
  • زیارت واکاوی ادراک زائران از رفتار خادمان در اربعین: روایتی مردم‌شناختی از پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 115-148]

س

  • سازمان صداوسیما طراحی الگوی فرآیند مدیریت تصویر در صداوسیما [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 339-374]
  • سازمان‌های فرهنگی رهبری آموزشی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 301-338]
  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای الگوی صورت‌بندی مسائل سینمای ایران از منظر رهبر معظم انقلاب؛ از وضع موجود تا وضع مطلوب [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-38]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی الگوی صورت‌بندی مسائل سینمای ایران از منظر رهبر معظم انقلاب؛ از وضع موجود تا وضع مطلوب [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-38]
  • سیاست‌گذاری فرهنگی پویانمایی تلویزیونی در ایران: به سوی مدلی برای سیاست‌گذاری از توصیف مسئله تا تجویز راهکار [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 25-74]
  • سیاست ‌هنری پویانمایی تلویزیونی در ایران: به سوی مدلی برای سیاست‌گذاری از توصیف مسئله تا تجویز راهکار [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 25-74]
  • سینما الگوی صورت‌بندی مسائل سینمای ایران از منظر رهبر معظم انقلاب؛ از وضع موجود تا وضع مطلوب [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-38]

ش

  • شبکه اجتماعی اینستاگرام بررسی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر حجاب و پوشش کاربران با تأکید بر ابعاد‌ دین‌داری (مورد مطالعه:‌ کاربران زن شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 335-362]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر حجاب و پوشش کاربران با تأکید بر ابعاد‌ دین‌داری (مورد مطالعه:‌ کاربران زن شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 335-362]

ص

  • صاحب حق موجه‌سازی حق فرهنگی در فقه امامیه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 409-441]
  • صداو سیما آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]
  • صنایع خلاق پویانمایی تلویزیونی در ایران: به سوی مدلی برای سیاست‌گذاری از توصیف مسئله تا تجویز راهکار [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 25-74]
  • صنایع فرهنگی پویانمایی تلویزیونی در ایران: به سوی مدلی برای سیاست‌گذاری از توصیف مسئله تا تجویز راهکار [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 25-74]
  • صورت‌بندی مسئله الگوی صورت‌بندی مسائل سینمای ایران از منظر رهبر معظم انقلاب؛ از وضع موجود تا وضع مطلوب [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-38]

ع

  • عدد پی ارتباط انسان با خدا از منظر زاویه طلایی 111 درجه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-222]
  • عدد فی ارتباط انسان با خدا از منظر زاویه طلایی 111 درجه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-222]
  • عفاف بررسی رابطه عفاف و محبوبیت نقش در شخصیت‌های زنِ فیلم‌های سینمایی پربیننده تلویزیون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 99-114]
  • عفاف واکاوی نسبت جهان‌بینی با مسائل جنسی و عفاف در سینما؛ مطالعه موردی انیمیشن مهمانی سوسیس‌ها (2016) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
  • عقلی و عاطفی رهبری رهبری آموزشی در آموزش و پرورش دوره ابتدایی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 301-338]

غ

  • غزلیات حافظ نشانه‌شناسی گفتمانی ادبیات پایداری در غزلیات حافظ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-156]
  • غیریّت‏سازی نشانه‌شناسی گفتمانی ادبیات پایداری در غزلیات حافظ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-156]

ف

  • فرهنگ موجه‌سازی حق فرهنگی در فقه امامیه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 409-441]
  • فضای سایبر ارتباط عفیفانه در زندگی سایبری؛ رویکردی پدیدارشناختی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 219-248]
  • فقه امامیه موجه‌سازی حق فرهنگی در فقه امامیه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 409-441]
  • فیلم‌ سینمایی بررسی رابطه عفاف و محبوبیت نقش در شخصیت‌های زنِ فیلم‌های سینمایی پربیننده تلویزیون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 99-114]

ق

  • قرآن کریم انسان‌شناسی زبان‌شناختی» و نقش آن در استخراج جهان‌بینی و گفتمان‌های موجود در قرآن کریم [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 223-252]

ک

  • کاربران دین‌دار ارتباط عفیفانه در زندگی سایبری؛ رویکردی پدیدارشناختی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 219-248]
  • کعبه ارتباط انسان با خدا از منظر زاویه طلایی 111 درجه [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 197-222]

گ

  • گزاره دینی تحلیل ارتباطات در تعامل متن دینی و مخاطب [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-34]
  • گفتمان پایداری نشانه‌شناسی گفتمانی ادبیات پایداری در غزلیات حافظ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-156]
  • گفتمان­های قرآنی انسان‌شناسی زبان‌شناختی» و نقش آن در استخراج جهان‌بینی و گفتمان‌های موجود در قرآن کریم [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 223-252]
  • گفت‌وگوی بینادینی خوانش مبناگرای سنتی از گفت‌وگوی بینادینی در ایران پساانقلاب- یک مطالعه کیفی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 157-196]

ل

  • لاکلائو و موف نشانه‌شناسی گفتمانی ادبیات پایداری در غزلیات حافظ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-156]

م

  • مبناگرای سنتی خوانش مبناگرای سنتی از گفت‌وگوی بینادینی در ایران پساانقلاب- یک مطالعه کیفی [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 157-196]
  • محبوبیت نقش بررسی رابطه عفاف و محبوبیت نقش در شخصیت‌های زنِ فیلم‌های سینمایی پربیننده تلویزیون [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 99-114]
  • مدرسه الگوی همکاری بین بخشی (مورد مطالعه: همکاری مسجد با مدرسه و خانواده) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 253-300]
  • مدیریت برداشت طراحی الگوی فرآیند مدیریت تصویر در صداوسیما [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 339-374]
  • مدیریت پیام طراحی الگوی فرآیند مدیریت تصویر در صداوسیما [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 339-374]
  • مدیریت تصویر طراحی الگوی فرآیند مدیریت تصویر در صداوسیما [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 339-374]
  • مردم‌شناسی واکاوی ادراک زائران از رفتار خادمان در اربعین: روایتی مردم‌شناختی از پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 115-148]
  • مردم عراق واکاوی ادراک زائران از رفتار خادمان در اربعین: روایتی مردم‌شناختی از پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 115-148]
  • مردم‌نگاری اربعین واکاوی ادراک زائران از رفتار خادمان در اربعین: روایتی مردم‌شناختی از پدیده عظیم پیاده‌روی اربعین [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 115-148]
  • مسئله‌شناسی فرهنگی الگوی صورت‌بندی مسائل سینمای ایران از منظر رهبر معظم انقلاب؛ از وضع موجود تا وضع مطلوب [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 1-38]
  • مسائل جنسی واکاوی نسبت جهان‌بینی با مسائل جنسی و عفاف در سینما؛ مطالعه موردی انیمیشن مهمانی سوسیس‌ها (2016) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 149-172]
  • مسجد الگوی همکاری بین بخشی (مورد مطالعه: همکاری مسجد با مدرسه و خانواده) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 253-300]
  • معرفت تحلیل ارتباطات در تعامل متن دینی و مخاطب [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 1-34]
  • منابع دینی حدود مداخله‌‌ دولت در فرهنگ در منابع دینی؛ مورد مطالعه: موسوعه امام علی (ع) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 275-302]
  • مناسبت‌های تقویمی آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]
  • موقعیت‌سازهای کلیدی هرمنوتیکی‌ موقعیت‌سازهای ملی‌گرایانه ‌‌هرمنوتیکی در سیاست‌گذاری فرهنگی جمهوری اسلامی ایران‌ [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 39-65]

ن

  • نشانه‌شناسی تحلیل نشانه‌شناختی هویت دینی در پویانمایی‌های ایرانی (مطالعه موردی: مجموعه پویانمایی‌ «پیامبران») [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 375-408]
  • نشانه‏شناسی گفتمانی نشانه‌شناسی گفتمانی ادبیات پایداری در غزلیات حافظ [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 121-156]
  • نظریه نمایش گافمن آیین‌های تلویزیونی و بازنمایی «حزن مذهبی» آسیب‌شناسی سنت‌های مناسبتی تلویزیون ایران در «محرم» [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 67-97]

و

  • واژگان کلیدی: ‌‌دین‌داری بررسی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر حجاب و پوشش کاربران با تأکید بر ابعاد‌ دین‌داری (مورد مطالعه:‌ کاربران زن شبکه اجتماعی اینستاگرام) [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 335-362]

ه

  • همکاری بین بخشی الگوی همکاری بین بخشی (مورد مطالعه: همکاری مسجد با مدرسه و خانواده) [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 253-300]
  • هویت دینی تحلیل نشانه‌شناختی هویت دینی در پویانمایی‌های ایرانی (مطالعه موردی: مجموعه پویانمایی‌ «پیامبران») [دوره 26، شماره 2، 1398، صفحه 375-408]

ی

  • یوتوپیا بازنمود زندگی روزمره یوتوپیایی زنان غربی پیوسته به داعش در رسانه‌های اجتماعی [دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 249-274]